Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

Gdyby rozmiar zamówionego towaru nie pasował to u Nas bezproblemowo wymienisz na inny dostępny rozmiar, lub inny fason, towar. Koszt wymiany produktu pokrywa kupujący.

 

Jak wykonać procedurę wymiany towaru?

1. Skontaktuj się z Nami mailowo lub telefonicznie w celu upewnienia się, czy posiadamy towar na który chcesz dokonać wymiany.

2. Wypełnij formularz wymiany, który powinien zawierać  imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie kodu i rozmiaru produktu, na jaki ma nastąpić wymiana.

3. Odeślij do Nas towar który chcesz wymienić wraz z paragonem, lub fakturą VAT na adres: Agnes Sklep Sportowy CH Max, 33-100 Tarnów, ul. Szkotnik 1a

4. Po otrzymaniu przesyłki, odsyłamy do Was wymianę.

 

 

Zwrot towaru

Rozmyśliłeś się i chcesz zwrócić towar? Nie ma żadnego problemu. Spójrz poniżej jakie są warunki zwrotu oraz co musisz zrobić aby dokonać zwrotu towaru.

 

Warunki zwrotu towaru:

1. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

2. Towar nie może nosić śladów użytkowania (powinien posiadać wszystkie metki, nie być zabrudzony itp)

3. Opakowanie nabytego towaru nie może być uszkodzone przez konsumenta - Prosimy nie zgniatać oraz nie oklejać taśmą klejącą bezpośrednio pudełek gdyż ulega ono wtedy zniszczeniu 

3. Zwrot może odbyć się z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT)

4. Zgodnie z obowiązującym prawem Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie ( dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu , data zakupu) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Agnes CH Max Sklep Sportowy

Szkotnik 1 a

33-100 Tarnów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie odbieramy zwrotów, które klient wysłał z opcją za pobraniem!

Do 14 dni po otrzymaniu towaru dokonamy zwrotu gotówki na podane dane do przelewu.

 

 

 

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Agnes CH Max Sklep Sportowy

Szkotnik 1 a

33-100 Tarnów

 

Koszt przesyłki pokrywa osoba składająca reklamację.

W ciągu 14 dni od otrzymania towaru informujemy klienta o decyzji posiłkując się opinią niezależnego rzeczoznawcy.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl